REGULAMIN
Detektywistycznej Gry Terenowej
„NA TROPACH PRAWDY”
- 1. Postanowienia ogólne
- Organizatorem Detektywistycznej Gry Terenowej, zatytułowanej „NA TROPACH PRAWDY”, zwanej w dalszej części niniejszego regulaminu Grą, jest Telewizja Internetowa SIEWCY PRAWDY.
- Przez organizację Gry rozumie się: przygotowanie Punktu Startowego i Końcowego, Punktów Kontrolnych na terenie miejscowości Ślesin, opracowanie nieliniowego scenariusza, wyznaczenie zadań dla statystów i Sztabu Gry, sporządzenie listy startowej, powiadomienie uczestników, nadzór nad przestrzeganiem niniejszego regulaminu, powiadomienie służb porządkowych o fakcie realizacji Gry oraz wszystkie inne czynności zmierzające do prawidłowego jej przebiegu.
- Autorem Gry (scenariusza i wszystkich kart zadań) jest Dariusz Rekosz (www.rekosz.pl).
- 2. Zasady Gry
- Gra odbywa się 1 maja 2024 roku w Ślesinie (województwo wielkopolskie), w godzinach 12:00-16:00, a jej uczestnicy pogrupowani są w Zespoły (Drużyny) o liczebności 3 osób.
- Zadaniem Zespołów, biorących udział w Grze jest poruszanie się pomiędzy poszczególnymi Punktami Kontrolnymi oraz wykonywanie następujących po sobie zadań, wynikających ze scenariusza oraz wskazówek otrzymywanych na bieżąco.
- Celem Gry jest rozszyfrowanie Hasła Głównego, na podstawie rozwiązania otrzymywanych w trakcie przebiegu gry zagadek (zadań) i dostarczenie go w odpowiednim czasie do Sztabu Gry, który znajduje się w Punkcie Końcowym.
- Koszt udziału w Grze wynosi 100 zł (brutto) od osoby – płatne niezwłocznie po wypełnieniu Formularza Zgłoszeniowego, dostępnego na stronie http://www.rekosz.pl/slesin-gra-2024.
- Zespoły poruszają się po trasie Gry pieszo. Nie można korzystać z samochodów, skuterów, rowerów oraz jakichkolwiek innych pojazdów (w tym także: hulajnóg, rolek, deskorolek, wrotek i jeździków)
- W czasie Gry obowiązuje bezwzględny nakaz przestrzegania przepisów ruchu drogowego. Zespół, którego choć jeden z członków nie dostosuje się do tego wymogu zostanie automatycznie wykluczony z dalszej rozgrywki.
- Gra toczy się w przestrzeni publicznej, w związku z czym Zespoły są zobowiązane do przestrzegania przepisów ruchu drogowego oraz zachowania szczególnej ostrożności. Organizator nie zapewnia opieki medycznej dla osób uczestniczących w Grze.
- Charakter imprezy powoduje, że Zespoły poruszają się w terenie na własną odpowiedzialność.
- Uczestnicy przystępując do Gry biorą na siebie pełną odpowiedzialność prawno-cywilną przez cały czas trwania Gry. W przypadku osób niepełnoletnich odpowiedzialność za taką osobę ponoszą kapitanowie zespołów.
- W przypadku naruszenia przez uczestnika lub Zespół niniejszego regulaminu, złamania zasad fair-play bądź utrudniania Gry innym uczestnikom, w dowolnym momencie Gry, Organizator ma prawo do wykluczenia go z Gry. Decyzja Organizatora w tej kwestii jest ostateczna.
- Organizator może nie wyrazić zgody na start uczestnika w Grze, jeśli stwierdzi, iż ten jest pod wpływem alkoholu lub innych środków odurzających. Organizator może także wykluczyć z Gry Zespół, jeżeli w czasie jej przebiegu którykolwiek jego członek spożyje alkohol lub zażyje inny środek odurzający.
- Organizator – w czasie trwania Gry – nie ponosi odpowiedzialności za zachowania uczestników Gry, mogące naruszyć porządek publiczny lub dobra osobiste osób trzecich.
- Organizator nie jest stroną między uczestnikami, a osobami trzecimi, których dobra mogą być naruszone w czasie Gry.
- Organizator zapewnia Zespołom odpowiedni ekwipunek, związany ze scenariuszem Gry i nie odpowiada za jego nieprawidłowe wykorzystanie.
- Uczestnicy mogą w czasie Gry korzystać z telefonów komórkowych, tabletów, aparatów fotograficznych oraz zasobów internetowych we własnym zakresie.
- Punktem Startowym Gry jest sala konferencyjno-bankietowa w restauracji, znajdującej się na terenie Ośrodka GWAREK (Ślesin, ul. Leśna 5), a Punktem Końcowym Gry – Grillowa Chata, znajdująca się na terenie ww. Ośrodka.
- Dokumentem określającym poprawność całkowitego rozwiązania zadania, wynikającego ze scenariusza Gry, jest Karta Główna, którą uczestnicy otrzymają w trakcie Gry.
- 3. Uczestnicy Gry i Zgłoszenia
- Warunkiem uczestnictwa w Grze jest rejestracja Zespołu (ZGŁOSZENIE DRUŻYNOWE) liczącego 3 osoby lub rejestracja Osoby (ZGŁOSZENIE INDYWIDUALNE), a następnie stawienie się w Punkcie Startowym w dniu 1 maja 2024 do godz. 11:45.
- Rejestracji można dokonać do dnia 31 marca 2024 r. włącznie, poprzez kompletne i poprawne wypełnienie odpowiedniego Formularza Zgłoszeniowego, dostępnego na stronie http://www.rekosz.pl/slesin-gra-2024. Następstwem wypełnienia i przesłania niniejszego Formularza jest dokonanie wpłaty wpisowej w wysokości 100 zł od osoby na rachunek bankowy: 52 1140 2004 0000 3002 6085 8229 – Monika Tyszczak. UWAGA! Organizator zastrzega sobie możliwość wydłużenia ostatecznego terminu przyjmowania zgłoszeń.
- W grze mogą brać udział osoby dorosłe, młodzież i dzieci.
- W Grze może wziąć udział maksymalnie 20 Zespołów. W przypadku większej liczby chętnych o uczestnictwie w Grze decyduje kolejność wpływu formularzy zgłoszeniowych.
- Pozostałe Zespoły trafią na listę rezerwową i będą mogły wziąć udział w Grze w przypadku, gdy Zespół z listy podstawowej zrezygnuje z uczestnictwa w Grze, o czym Organizator poinformuje telefonicznie. Organizator zastrzega sobie możliwość dowolnego zwiększenia ilości Zespołów, które znajdą się na liście podstawowej.
- Każda z osób biorących udział w Grze powinna być w dobrym stanie zdrowia, umożliwiającym udział w Grze.
- Poprzez rejestrację i udział w Grze, uczestnik wyraża zgodę na:
– udział w Grze na warunkach określonych w niniejszym regulaminie;
– przetwarzanie przez Organizatora danych osobowych uczestników w zakresie niezbędnym dla przeprowadzenia Gry (zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 10.05.2018 roku Dz. U. 2018 poz. 1000);
– opublikowanie przez Organizatora na łamach stron internetowych, portali społecznościowych oraz w informacjach medialnych wizerunku uczestnika, oraz w uzasadnionym przypadku, imienia i nazwiska uczestnika.
- W trakcie Gry członkowie poszczególnych Zespołów nie mogą się rozdzielać. Liczba członków Zespołu będzie weryfikowana w poszczególnych Punktach Kontrolnych. W razie niezgodności Zespół będzie mógł przystąpić do realizacji danego zdania dopiero wtedy, kiedy wszyscy jego członkowie znajdą się w Punkcie Kontrolnym.
- Zespół może się wycofać z Gry w dowolnym momencie jej trwania. Powinien o tym powiadomić Organizatora, telefonując na numer podany w Punkcie Startowym podczas rozpoczęcia Gry.
- 4. Zwycięzcy Gry
- Zwycięzcy Gry zostaną wyłonieni niezwłocznie po jej zakończeniu, czyli 1 maja 2024, po godzinie 16:00. Zespoły, które do tego czasu nie zakończą Gry, nie będą brane pod uwagę w procesie wyłaniania zwycięzców.
- Zwycięzcą Gry zostanie Zespół, który w najkrótszym czasie dostarczy do Punktu Końcowego prawidłowo wypełnioną Kartę Główną wraz z rozszyfrowanym Hasłem Głównym oraz wszystkie karty zadań cząstkowych.
- 5. Nagrody
- Zwycięskie drużyny otrzymają nagrody rzeczowe. O ich ilości i zawartości decyduje Organizator.
- Nagrody nie podlegają wymianie na ekwiwalent pieniężny albo na inną nagrodę.
- Nagrody zostaną wręczone w dniu imprezy.
- Uczestnik ma 14 dni na odebranie nagrody (licząc od daty zakończenia Gry). W przypadku nieodebrania nagrody Organizator zastrzega sobie prawo do przekazania jej na inny cel.
- 6. Postanowienia końcowe
- Wszystkie decyzje Organizatora, podjęte w czasie Gry są ostateczne i nie podlegają odwołaniu.
- W przypadku wystąpienia w czasie Gry sytuacji wątpliwych lub sprzecznych, dotyczących jej przebiegu, uczestnicy mogą skontaktować się osobiście lub telefonicznie z Organizatorem Gry. Kontaktowy numer telefonu zostanie podany w chwili rozpoczęcia Gry w Punkcie Startowym.